Nechce se vám číst? Článek si můžete i poslechnout
|
Charli XCX, jedna z nejvýraznějších postav současné popové scény, se stala tváří nové kampaně značky Skims, kterou založila Kim Kardashian. Kolekce nazvaná Cotton Rib a Cotton Fleece je minimalistická, ale zároveň přitažlivá a pohodlná.
Charli XCX, která letos ovládá léto se svým albem Brat, se nyní vrací v kampani, která staví do popředí jednoduchost a styl a ukazuje, že Brat Summer ještě nekončí. Zpěvačka je známá pro svůj odvážný a nezávislý styl a v této kampani se ukazuje v minimalistických, ale zároveň nadčasových kouscích z nové kolekce.
„Skims dává lidem možnost cítit se sebevědomě ve své vlastní kůži, což je podstatou Brat,“ říká Charli XCX. „Jsem nadšená, že spolupracuji se značkou, která chápe, že pohodlí a styl jdou ruku v ruce. Fotografování s Petrou bylo jako splněný sen a já se nemohla dočkat, až si na sebe obleču tyto nadčasové, sexy kousky. A také ta štěňátka byla neskutečně roztomilá.“
Fotografie vznikly pod taktovkou uznávané fotografky Petry Collins, která dokonale zachytila letní atmosféru a ducha Brat Summer, který Charli XCX v posledních měsících vyzařuje. V kampani zpěvačka nosí například braletku a boxerky, na jiných záběrech se objevuje v mikině nebo bikinách. Charli není jedinou hvězdou, která se objevila ve spolupráci se značkou SKIMS. Před ní se v kampaních objevily také Sabrina Carpenter, Nicola Coughlan nebo Lana Del Rey. Skims tak opět potvrzuje, že se zaměřuje na osobnosti, které jsou v popkultuře na vrcholu. Kolekce Charli XCX x Skims bude dostupná na webu značky od 21. srpna, a to krátce před tím, než Charli vyrazí na společné turné s Troyem Sivanem.