Nechce se vám číst? Článek si můžete i poslechnout
|
Značka Smirnoff uzavřela nové víceleté partnerství s popovou hvězdou Troye Sivanem. Zpěvák, který byl nominovaný na cenu Grammy, se v nové kampani chopil funkce „chief vibes officer“.
Cílem kampaně je povzbudit lidi, aby na chvíli opustili své povinnosti a soustředili se na zábavu a společenské zážitky. Prvním krokem této spolupráce je film, v němž Troye Sivan na tiskové konferenci oznamuje svou novou pozici. Je obklopen novináři a na očích má sluneční brýle na ochranu před blesky fotoaparátů. V ruce mu samozřejmě nechybí drink.
„Smirnoff pro mě vždy představoval něco, co bylo přítomné na každé party – ať už to bylo na koncertě, na večírku s přáteli nebo někde v zákulisí,“ říká Sivan. „Tato značka je přítomna po celém světě a vždy, když ji vidím, mám pocit, že je to něco, s čím se chci spojit.“ Značka také sponzoruje zpěvákovo turné po Austrálii a Novém Zélandu, které bude zahrnovat exkluzivní after party v Sydney a Melbourne. Partnerství se týká více než 20 zemí včetně Spojeného království, Brazílie, Austrálie a Indie. Slogan kampaně „Go Off“ navazuje na dřívější kampaň „We Do We“, která se zaměřuje na propojení lidí a boj proti izolaci, jež vzrostla během pandemie Covid-19. Zároveň posiluje svou dlouhodobou podporu LGBTQA+ komunitě.