Aygo X tedy začíná s atmosférickým litrovým tříválcem o výkonu 72 koní a manuální převodovkou ve výbavě Active na 319.000 Kč, přičemž s výkupním bonusem ve výši 20 tisíc korun se dostanete dokonce pod třísettisícovou hranici. Pokud byste chtěli silnější motor, tak máte smůlu, protože zmíněný tříválec pohání všechny verze – jenom ho můžete opatřit bezestupňovou automatickou převodovkou S-CVT, která zvedne cenu o pětatřicet tisíc. K dispozici je od druhého stupně výbavy Comfort. V základní výbavě Active najdete elektrická přední okna, vyhřívaná elektricky ovládaná vnější zrcátka, manuální klimatizaci, multifunkční volant, dálkové centrální zamykání, dělená zadní sedadla, palubní počítač, infotainment se 7palcovým displejem a podporou Android Auto a Apple CarPlay, ale také adaptivní tempomat a prakticky plnou nálož bezpečnostních asistentů.
Střední výbava Style už stojí 354 tisíce a musíte si k ní dokoupit dvoubarevné lakování za 15 tisíc, které ale stejně Aygu X sluší výrazně víc, bylo na něj navržené. Dostanete parkovací kameru, mlhovky, lepší odhlučnění, lakované kliky a další doplňky karoserie, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, osmipalcový infotainment a 17palcová litá kola. Nejdražší výbava Limited pak stojí 426 tisíc, obsahuje automatickou klimatizaci s dálkovým ovládáním, parkovací senzory vpředu i vzadu, bezklíčové odemykání i startování, bezdrátové nabíjení mobilů, diodová světla vpředu, vzadu i uvnitř auta, vyhřívané sedačky, devítipalcový infotainment s online navigací, osmnáctipalcová litá kola, automatické stěrače a tak dále. Zkrátka řečeno: Čekali jsme horší výbavu a vyšší ceny, takže je to příjemné překvapení.
V aktuálním vydání Garáže se dále dozvíte o konci legendárního amerického osmiválce a jeho nástupci. Také o futuristickém elektrickém offroadu zatím neznámé americké značky. Dojde i na Citroën C5 Aircross s hybridním pohonným systémem. Více v našem podcastu.
Foto: Toyota Central Europe – Czech