Kariéra amerického skladatele, hudebního producenta a hudebníka je protkaná spoluprací s některými z největších jmen popové hudby.
Během 80. a počátku 90. let působil jako trombonista na turné s legendami, jako byli Frank Sinatra, Tony Bennett a Gloria Estefan. Po těchto zkušenostech se White přesunul do zákulisí hudebního průmyslu, když začal pracovat pro hudební vydavatelství. Právě zde se jeho talent projevil naplno. Pomohl totiž formovat hudební identity a marketingové strategie pro umělce jako Britney Spears, Whitney Houston, Backstreet Boys, Jessica Simpson, Julio Iglesias, Celine Dion, Christina Aguilera nebo New Kids On The Block. Jeho práce je spojována s prodejem více než 70 milionů alb po celém světě.
Jedním z jeho nejvýznamnějších počinů byla spolupráce s mladou Britney Spears na jejím debutovém albu …Baby One More Time. White nejenže produkoval několik skladeb na tomto albu, ale také pomohl formovat zvuk a image, což vedlo k jejímu raketovému vzestupu na popové scéně.
Podobně silný vliv měl i na kariéru Backstreet Boys, kterým pomohl definovat jejich charakteristický popový zvuk, díky němuž se stali jedním z nejprodávanějších boybandů v historii. Whitney Houston si ho přizvala jako producenta některých svých skladeb ve snaze oslovit mladší generaci, zatímco Celine Dion těžila z jeho schopnosti propojit emotivní vokály s moderním popovým aranžmá.
Kromě produkční práce se White věnoval i podnikání. V roce 2006 spoluzaložil label zaměřený na latinskoamerickou hudbu. Později se pustil do světa mobilní zábavy a vytvořil platformu ShowMobile. Jedním z jejích hlavních projektů byl seriál HitStreak, což byl první mobilní hudební seriál svého druhu. Představoval skupinu mladých hudebníků, kteří se snažili prorazit v hudebním průmyslu. Seriál kombinoval tradiční epizodický formát s interaktivními prvky – diváci mohli ovlivňovat děj. Tento projekt byl natolik úspěšný, že v roce 2014 uzavřel online smlouvu s Radio Disney.
Během svého působení v Jive Records vedl přechod společnosti na digitální technologie, což výrazně zvýšilo produkční kapacitu a poskytlo firmě konkurenční výhodu. Mezi zasvěcenými v hudebním průmyslu se říká, že právě jeho schopnost přizpůsobit se aktuálním trendům a přicházet s novými zvuky byla hlavním důvodem, proč ho etablovaní umělci tak hojně vyhledávali.