Německý producent Dieter Bohlen se v osmdesátých letech mohl jenom smát. Jeho projekt Modern Talking, pro který napsal hity jako Cherri Cherri Lady nebo Brother Louie, dosahoval milionových prodejů a prakticky každý vydaný singl byl hit. Přesto však Bohlen, coby dobrý obchodník, vnímal, že je tu ještě jistý nevyužitý potenciál.
Zženštilý vzhled zpěváka Modern Talking Thomase Anderse nebyl tak úplně přijatelný pro velkou část mužského publika, někteří se mu přímo vysmívali. Což ale neznamená, že by byli vůči Bohlenovým melodiím imunní.
Bohlen proto přišel s jednoduchým nápadem: Prostě našel pohlednou mladou zpěvačku, pro kterou psal písně, které byly velmi podobné těm, s nimiž prorazili Modern Talking. A svůj producentský a zvukový rukopis v nich nechal prakticky neměnný. Tou zpěvačkou byla holandská hvězdička Caroline Catherine Müller, pro níž vymyslel její umělecký pseudonym C. C. Catch.
Bohlen pro ni napsal několik hitů, tím největším byla skladba I Can Lose My Heart Tonight. A když se Anders v druhé půli 80. let vydal na sólovou dráhu, Bohlen reálně zvažoval, že by C. C. Catch vzal na jeho místo a pokračoval v Modern Talking se zpěvačkou. To se ale nestalo. C. C. Catch s Bohlenem spolupracovala až do konce 80. let, kdy však přišla s nápadem, že si texty bude psát sama (samozřejmě byl důvod ten, že chtěla mít i příjem z tantiém, nějaký tvůrčí přetlak tam nebyl), s tím však Bohlen nesouhlasil (protože by právě o ty tantiémy přišel).
C. C. Catch od Bohlena odešla, ten ji však zažaloval o umělecké jméno, jež si nárokoval, tento soud však Carolin vyhrála. S různým úspěchem koncertuje dodnes, zatím poslední turné podnikla v roce 2017 po Latinské Americe. Zpívá pochopitelně především písně, které pro ni napsal Bohlen.
Úvodní foto: Profimedia