Od věrné zákaznice k tváři světové značky, tak by se dalo nazvat partnerství, v němž řetězec Primark spojil síly se známou zpěvačkou v nové módní kolekci. Rita Ora x Primark je nová módní kolekce, která spojuje zpěvaččinu kreativní vizi s jejím dlouholetým vztahem ke značce. Jedná se o vůbec první mezinárodní spolupráci značky.
Řetězec vyhlásil, že spolupráce s rodačkou z kosovské Prištiny, která jako batole s rodiči odjela do nového domova v Londýně, bude trvat několik sezón. Nová módní řada vznikala téměř dva roky a řetězec vyzdvihuje, že všechny produkty jsou navrženy tak, aby se staly základem šatníku, který lze milovat, nosit a využívat každou sezónu. Toto téma bude provázet celou spolupráci.
Na kolekci se společně podíleli začínající londýnský návrhář Jawara Alleyn a zpěvaččina stylistka Pippa Atkinson. Vytvořili pletené oblečení, džíny, konfekční oděvy, oblečení pro volný čas, svrchní oblečení, doplňky i obuv. Podtitul Day to night odráží Ritiny oblíbené styly, přičemž každý kousek lze snadno kombinovat. Na oděvech pro volný čas, včetně mikin a triček, se objeví symboly, které jsou Ritě blízké, s odkazy na její nedávno vydané album You & I.
Rita Ora je celoživotní fanynkou a zákaznicí značky Primark. V dětství, kdy ji navštěvovala s rodinou, i později jako teenagerka, kdy vyrážela s přáteli do nejbližší prodejny značky v západolondýnském Hammersmithu, si tuto značku oblíbila. V posledních dvou letech Rita s řetězcem úzce spolupracovala a podílela se na všech fázích procesu od navrhování až po výrobu kolekce. Strávila čas poznáváním zákulisí společnosti a navštívila program udržitelného pěstování bavlny v Indii. Dvě třetiny oděvů z této řady obsahují recyklované nebo udržitelnější materiály a pět modelů je navrženo cirkulárně. V současné době obsahuje polovina veškerého oblečení značky recyklované nebo udržitelnější materiály, cílem je dosáhnout 100 % do roku 2030.
Rita Ora okomentovala spolupráci: „Vždy jsem si zakládala na tom, abych vypadala stylově a oblékala se podle aktuálních módních trendů. Když jsem byla mladší, neobešla jsem se bez návštěv Primarku. Díky příznivým cenám jsem si mohla nakoupit spoustu skvělých kousků. A právě tehdy jsem se naučila kreativitě a promítla ji do svého módního stylu. Tvorba nové kolekce s Primarkem pro mě měla nostalgický nádech a už se nemůžu dočkat, až ji svět uvidí!“ Focení kampaně probíhalo v Trellick Tower a v okolí Golborne Road v západním Londýně – v oblasti, která pro Ritu představuje už 15 let domov. Kampaň symbolizuje sounáležitost s důrazem na svobodu v oblékání, což je klíčovým tématem celé kolekce.