Návštěva na Super Bowlu, kam přišla podpořit svého přítele Travise Kelce, americké zpěvačce pořádně zhořkla. Když na velkoplošnou obrazovku na stadionu zamířil záběr na Taylor Swift, publikum začalo bučet. Tato událost nezůstala bez odezvy na sociálních sítích.
Zatímco o hudební vložku v podobě Halftime Show se postaral rapper Kendrick Lamar, Taylor Swift sledovala zápas z lóže lasvegaského stadionu Ceasars Supedome. A samozřejmě fandila Kansasu, v jehož dresu nastupuje Travis Kelce. Chiefs se snažili o získání třetího titulu v řadě, což jim ovšem soupeři z Philadelphie nedovolili.
Díky tomu, že popová ikona chodí právě s jednou z hvězd kansaského týmu, se celá NFL dočkala přílivu nových fanoušků a fanynek z řad Swifties, jak si říkají zpěvaččini příznivci. Ovšem v ochozech lasvegaské arény jich pravděpodobně byla menšina. Zatímco Donald Trump, který se jako první prezident finálového zápasu zúčastnil, se dočkal ovací, při záběru na Taylor Swift začalo publikum bučet.
Prezident tento jev prezentoval jako své vítězství, nezávislí pozorovatelé ale bučení vysvětlují převahou fanoušků Philadelphie, kteří logicky reagovali na fanynku konkurenčního týmu. Bučení i zpěvaččin pohled do kamery obletěly svět a staly se předmětem rozborů, komentářů i různých meme.
Na obranu Taylor Swift se postavila například její potenciální švagrová Kylie Kelce, která je manželkou Travisova bratra Jasona, hvězdy amerického fotbalu ve sportovním důchodu, sportovní komentátorka Erin Andrews nebo tenisová legenda Serena Williams, překvapivá účastnice poločasového vystoupení Kendricka Lamara. „Miluji tě Taylor, neposlouchej to bučení,“ napsala 23násobná grandslamová šampionka na Twitteru.
Na sítích se objevily také informace o mediální přestřelce Toma Bradyho, sedminásobného vítěze Super Bowlu, který byl pětkrát vyhlášen nejužitečnějším hráčem finálového večera, s Jasonem Kelcem. Ty ale nebyly potvrzeny. Potvrzený a dobře spočítaný je ale přínos Taylor Swift americké fotbalové lize. Od září 2023, kdy potvrdila svůj vztah s Travisem Kelcem, vzrostla hodnota značky NFL o astronomickou částku miliardy dolarů! Její přítomnost na stadionech se projevila na zvýšení prodejů propagačních předmětů, televizní sledovanosti i zapojení fanoušků.