Nechce se vám číst? Článek si můžete i poslechnout
|
Denimová ikona Levi’s a Beyoncé spojily síly pro vytvoření nové kolekce, která zahrnuje moderní verzi ikonických kousků značky. Reklama odkryla první kapitolu s názvem Prádelna, která odkazuje na slavnou reklamu z roku 1985, kdy model a zpěvák Nick Kamen vstoupil do prádelny v džínách a spodním prádle. Tentokrát Beyoncé přináší ženský pohled na tento klasický moment.
V nové verzi reklamy Beyoncé vkráčí do prádelny, oblečená v denimovém kovbojském klobouku, bílém tričku a džínách, zatímco v pozadí hraje její hit s Post Malonem. Sebevědomě nakráčí k pračce, svléká si džíny a hází je do bubnu spolu s kbelíkem plným třpytek, zatímco přihlížející jen nevěřícně zírají. Kampaň oslavuje ženskou sílu a kreativitu.
„Je mi ctí spolupracovat s Levi’s na vytvoření pravé americké ikonografie. Džínovina byla často vnímána mužskou optikou, a proto je pro mě důležitá tato kampaň, která oslavuje ikonickou ženskou perspektivu. Těším se na další inovativní způsoby, jak naše vize spojit, posílit ženy a vzdát hold jejich síle,“ uvedla zpěvačka v prohlášení, které sdílela společnost Business Wire. Spolupráce s Levi’s je další spoluprací Beyoncé za poslední rok, tedy od vydání osmého studiového alba Cowboy Carter. Mezi ty předchozí patří úspěšná řada vlasové kosmetiky Cécred a nová whiskey značky SirDavis. Celá kolekce, která zahrnuje džíny Levi’s 501 ’90s a další stylové kousky, je již dostupná na oficiálních stránkách výrobce.